Inspirerend webinar luidt bij Hubo het jaar uit
Een webinar in plaats van de traditionele eindejaarsbijeenkomst. DGN Retail, de organisatie achter bouwmarktketen Hubo koos door de beperkingen vanwege corona voor een online sessie om het jaar uit te luiden. 'Een fysieke bijenkomst zit er nu even niet in, maar dit is een voortreffelijk alternatief', zegt topman Gertjo Janssen van de retail serviceorganisatie. De live-uitzending kwam vanuit Broadcast Events & Studio's in Hilversum. De presentatie van het webinar was in handen van journalist en presentator Job Boot.
Feestelijk
Het leverde een inspirerende, informatieve en ook feestelijke online sessie op van ruim een uur. Met gesprekken, video's en een betrokken kijkerspubliek, dat via de chatfunctie kon reageren op de uitzending. Hubo kent zo'n 190 zelfstandig ondernemers. Vanuit de retail serviceorganisatie in Hoevelaken worden zij ondersteund op het gebied van marketing, opleiding, automatisering, verduurzaming en andere zaken.
Jubileumjaar
Leden van het managementteam van DGN Retail gaven tijdens het webinar inzicht in de ambities voor het nieuwe jaar. Een jubileumjaar, want Hubo bestaat 55 jaar en dat zal niet ongemerkt voorbij gaan. Tal van activiteiten staan op de rol, die vooral interessant kunnen zijn voor de klant. Die staat bij Hubo centraal. Immers persoonlijk advies en service aan huis zijn kernwaarden bij de bouwmarktketen. En consumenten waarderen dat.
Award
Dat leverde onlangs een prestigieuze onderscheiding op: een Award voor beste winkelketen van 2021/22. 'Een prijs van onze klanten als waardering voor onze ondernemers. Die hebben daar keihard voor gewerkt en verdienen een groot compliment', aldus Gertjo Janssen tijdens het webinar. Inmiddels is een kopie van de Award naar alle Hubo ondernemers gestuurd, die zij met gepaste trots op de toonbank kunnen plaatsen. Ook in het nieuwe jaar geldt als motto 'Hubo helpt'.
16-12-2021 Deel